פמילי אופיס דרושים
- לרן השקעות פרטית פמילי אופיס המתמחה בעסקאות מימון מורכבות דרוש/ה מנהל/ת השקעות פרטיות. תיאור התפקיד: ניהול השקעות פרטיות משלב הניתוח הראשוני ועד למימושן. מתאים לאנשים שיש בעלי רקע/זיקה להשקעות. התפקיד כולל גם ביצוע ניתוחים אך גם להיות חלק מגיבוש העסקה, להיות חלק ממו”מ. ליווי תהליך העסקה מיומה הראשון עד הסוף. בדיקות נאותות, בניית מתווה עסקה. עבודה צמודה לשותף.
- לפמלי אופיס יוקרתי ללקוחות בלבל העליון ביותר בישראל דרוש/הaccount manager . תיאור התפקיד: העבודה היא בחברת פמילי אופיס העוסקת בייעוץ למשפחות עשירות עתירות נכסים. התפקיד כולל, עבודה ישירה מול לקוחות החברה, לבצע פגישות חודשיות עם הלקוחות בהן מתבצעים סקירה וניתוח של השקעות הלקוח ונכסיו. התפקיד דורש הכנת דוחות חודשיים עבור הלקוחות וכן טיפול שוטף בענייני הלקוח מול בנקאים, יועצים ומנהלי תיקי לקוחות בארץ ובחו”ל.
- חברה בתחום כלכלה / ביטוח / פיננסים. מיקום המשרה: תל אביב יפו, היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית פמילי אופיס מחפש עובד/ת בק אופיס. העבודה כוללת קליטת קבצים יומית מהבנקים בארץ ובחו”ל, בדיקת הנתונים וטיובם, הפקת דוחות יומיים / חודשיים (הכל דרך מערכת דנאל). עבודה מול בנקים שונים (בעיקר בחו”ל), גופים פיננסים אחרים ולקוחות. חשוב מאוד שהעובד/ת יהיו מקצועיים, דקדקנים, ויסודיים עם נכונות למשרה לטווח ארוך. דרישות (חובה): שליטה מלאה בדנאל (בעיקר מודולים: בק אופיס, ממשקים, ניתוח השקעות) וניסיון של לפחות שנתיים, אנגלית ברמה גבוהה מאוד. העבודה בת”א – רמת החייל.
- לחברה אשר הינה מעניקה שירותי פמילי אופיס ללקוחות אמידים בתחום ההשקעות היושבת בת”א ברמת החייל דרוש/ה מנהל משרד בשילוב תפעול השקעות, עבודה לטווח ארוך.
המשרה הינה כוללת – קבלה של אורחים, מענה טלפוני, תיוקים, ניהול יומן ועבודות אדמיניסטרציה.
בחלק התפעולי:– עזרה במתן הוצאת דוחות, עבודה על אקסל, דיווחים אל לקוחות.
משרה מלאה ,ימי א-ה שעות : 09:00-18:00. - לחברת השקעות עם פרוטפוליו רחב של חברות דרוש /ה חשב /ת עם שנתיים ניסיון מחברות פיננסיות /השקעות /פמילי אופיס. דרישות – חשב /ת עם שנתיים ניסיון מן חברות פיננסיות / השקעות / פמילי אופיס.
- עם מומחיות גיוס אמון גלובלית ארוכת שנים, AP Executive היא מגייסת בוטיק המשרתת גיוס משרדים משפחתיים יחידים ברחבי העולם. לטובת צרכי הלקוחות המורכבים שלנו, אנו מספקים סיוע למשפחות UHNW, יזמים ועסקים משפחתיים, וממשיכים את התעשייה הייחודית הזו למנהלים מגוונים ונותנים ידיים. המועמדים שלנו מסוגלים להקים משרד פרטי מאפס בהתאם לצרכים המשפחתיים הספציפיים. יש לנו גם מאגר נתונים של מנהלים שאינם מנהלים של משרד הפנים. היועצים שלנו בגארנסי, ג’רזי, לונדון, ז’נבה, ציריך וקפריסין מעריכים כי גיוס למשרות משפחתיות דורש יותר מסתם התאמת מיומנות – גם אישיות וכימיה חשובות. דבר איתנו עוד היום והצוות שלנו ייקח את הזמן להבין את הצרכים שלך.